2017. november 23.

Hat hallgató az országos döntőben

Minden eddiginél több, 20 hallgató nevezett a Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Karának 15. Tudományos Diákköri Konferenciájára.

Minden eddiginél több, 20 hallgató nevezett a Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Karának 15. Tudományos Diákköri Konferenciájára. A zsűri döntése értelmében hat dolgozat jutott az országos döntőbe.

A tapasztalatok alapján nemcsak a jelentkezők száma, hanem a dolgozatok színvonala is emelkedett. Ráadásul a témák is rendkívül aktuálisak voltak. A hallgatók többek között a Csiky Gergely Színház és a Spar új marketingstratégiájáról is írtak. Emellett a népművészeti termékek népszerűségét is vizsgálták magyar és erdélyi fiatalok körében, de a laktózmentes termékek is górcső alá kerültek.

A résztvevők a marketing és menedzsment valamint a gazdálkodástudományi szekcióban mutathatták be dolgozataikat. Utóbbiban három külföldi hallgató is szerepelt.
Az eseményt immár 15 alkalommal önállóan szervezte meg a kar. Az idei GTK TDK egyik különlegessége, hogy a Baka József Szakkollégium is képviseltette magát a zsűriben. Sőt, egy különdíjat is kiosztottak. Ez az együttműködés pedig hozzájárul ahhoz, hogy a karon tanuló tehetségek még inkább kibontakoztassák tudásukat.

Az ítészek döntése értelmében hat dolgozat jutott az Országos Tudományos Diákköri Konferenciára. Az érintett hallgatók a következő időszakban különböző tanfolyamokon vehetnek részt, ahol módszertant és prezentációs készséget is fejlesztik majd. Emellett több szakértő tanácsaival segíti majd az országos döntőben való sikeres szereplést.

 

A helyezettek és továbbjutók

Gazdálkodástudományi Szekció

1. helyezett és továbbjutó az OTDK-ra:

Pisal Poch: Impact Analysis of Organic Vegetable Farming on Farmers' livelihood in Cambodia

2. helyezett:

Csupor Bence Zoltán – Horváth Adél: A Csíki Sör Manufaktúra elemzése stratégiai és marketing szempontból

3. helyezettek:

Gelencsér Martin: Munkahelyi generációs konfliktusok

Különdíj:

Király Martin – Könyvelői tevékenység támogatása Excelben VBA-val

 

 

Marketing és Menedzsment Szekció

1. helyezettek és továbbjutók:

Valkó Roland: Egy megújult SPAR szupermarket vásárlókra gyakorolt hatásának vizsgálata

Csizmadia Adrián: Települések jövedelmi és iskolázottsági helyzetének vizsgálata a Dél-Dunántúli régióban

2. helyezett és továbbjutó:

Seprődi Melánia: Népművészeti termékek történetének vizsgálata és fogyasztói megítélése

3. helyezett és továbbjutó:

Zsigó Peggy: Laktózmentes termékek kínálata és fogyasztói megítélése

Különdíj és továbbjutó:

Ignácz Klaudia: A kaposvári Csiky Gergely Színház megítélésének vizsgálata a Kaposvári Egyetem hallgatói körében

 

0
0
0
s2smodern
© 2018 Kaposvári Egyetem. Minden jog fenntartva.

Menü

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Adatvédelmi szabályzat