Szalay Miklós új kötete leás a vizuális érzékelés alapjaiig, körbejárja az identitás fogalmát, bepillant a márkák működési mechanizmusába, és rendszerezési sémát ad a tervezők, kreatív szakemberek kezébe.
A vizuális identitás többet jelent annál, mint amit a kreatív csapatok egy-egy márkába időről időre beleálmodnak. A társadalmi, személyes és csoportidentitásokat is gyakran a márkák kommunikálják, hiszen a márkák státuszszimbólummá váltak. Így – bár köztudott, hogy mindenki számára jól körülírható érzésről van szó – e könyv nem csak a személyre, hanem az identitást hordozó dologra és a kettő viszonyára is összpontosít. Elsősorban arra, hogy az identitáshordozó tervezettsége miként hat az egyénre és a társadalomra – fogalmaz a könyv ismertetője.
http://www.ke.hu/kezdolap/hirek/1772-a-markazasrol-irt-konyvet-egyetemunk-oktatoja#sigProId2b8a4934ad