2018. november 26.

A márkázásról írt könyvet egyetemünk oktatója

szalamiki 20181126 wide

Mitől jó és miért értékes egy logó? – többek között erre is keresi a választ új könyvében a Kaposvári Egyetem Rippl-Rónai Művészeti Karának adjunktus. Szalay Miklós „Megtervezett érzés - avagy élet a márkákon innen és túl” címmel írt könyvet.

Szalay Miklós új kötete leás a vizuális érzékelés alapjaiig, körbejárja az identitás fogalmát, bepillant a márkák működési mechanizmusába, és rendszerezési sémát ad a tervezők, kreatív szakemberek kezébe.

A vizuális identitás többet jelent annál, mint amit a kreatív csapatok egy-egy márkába időről időre beleálmodnak. A társadalmi, személyes és csoportidentitásokat is gyakran a márkák kommunikálják, hiszen a márkák státuszszimbólummá váltak. Így – bár köztudott, hogy mindenki számára jól körülírható érzésről van szó – e könyv nem csak a személyre, hanem az identitást hordozó dologra és a kettő viszonyára is összpontosít. Elsősorban arra, hogy az identitáshordozó tervezettsége miként hat az egyénre és a társadalomra – fogalmaz a könyv ismertetője.

© 2018 Kaposvári Egyetem. Minden jog fenntartva.

Menü

Tetszik amit olvasol?

Kövess minket közösségi oldalainkon is.

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Adatvédelmi szabályzat