fbpx
2019. december 02.

Döntőt ért hallgatóink marketingstratégiája

Horváth Adél és Takács Ottó győzelmével ért véget az Országos Városmarketing Verseny regionális elődöntője

A Kaposvári Egyetem hallgatóinak győzelmével ért véget az Országos Városmarketing Verseny regionális elődöntője. Így Horváth Adél és Takács Ottó a miskolci döntőben is bemutathatja a Kaposvárról készített marketingstratégiáját.

A Kaposvári Egyetem mindkét csapata Kaposvár városának fejlesztési lehetőségeit és marketing stratégiáját dolgozta ki. A hazaiak mellett a győriek Zalakaros, a Corvinus Egyetem pedig Siklós város fejlesztésével kapcsolatos elképzeléseiket mutatták be.

A verseny célja, hogy a hallgatók jobban felkészüljenek a munkaerő-piaci kihívásokra, illetve valós problémák megoldásán dolgozzanak.

„A hallgatók, a konzulens oktatók és a város képviselői szorosan együttműködnek, sőt az önkormányzatok bírálják is az elképzeléseket. Így minden esély megvan arra, hogy a fiatalok ötletei tényleges beépülnek egy-egy település fejlesztési terveibe”

– hangsúlyozta Dr. Szigeti Orsolya a Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar dékánja.

A megmérettetésen végül hazai győzelem született, hiszen a Kaposvári Egyetem magyar hallgatókból álló csapata győzte meg leginkább a szakmai zsűrit. A fiatalok december 6-án, Miskolcon, az országos döntőben bizonyíthatnak.

A győztes csapat: Horváth Adél, Takács Ottó harmadéves kereskedelem és marketing alapszakos hallgatók

Felkészítő tanár: Pintér Attila

A Kaposvári Egyetem és a Kar vezetése ezúton is szívből gratulál a győzteseknek és minden résztvevő csapatnak!

 

© 2018 Kaposvári Egyetem. Minden jog fenntartva.

Menü

Tetszik amit olvasol?

Kövess minket közösségi oldalainkon is.

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Adatvédelmi szabályzat